Karesuando församling

Vi söker handledare i Karesuando församling för de ferieungdomar som arbetar med skötsel av grönytor och övriga markytor.

Arbetsuppgifterna är främst att handleda ungdomarna, planera samt se till att all logistik fungerar. Du ansvarar för att arbetet uppfyller de säkerhetskrav som finns för ungdomarna. Tillsammans bidrar ni till att skapa en finare och trivsammare miljö på kyrkogården och vid kyrkan.

Du ska även kunna vikariera som vaktmästare vid kyrkliga förrättningar.

Vi söker dig som är bra på att samarbeta och leda andra människor. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete eller av att exempelvis vara ledare inom föreningslivet. Erfarenhet av skötsel av grönytor och växter är meriterande. Krav på B-körkort.

Tjänsten innebär att du måste skicka in ett utdrag från belastningsregistret om du blir aktuell för anställning.

Arbetstid

Heltid. Timlön.

Anställningsperiod

Sommaren 2024. Tillträde enligt överenskommelse.

Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, skicka därför gärna in din ansökan omgående om du är intresserad.

Anställningsform Sommarjobb/Säsongsanställning
Löneform Timlön