Borås

Beskrivning

Säsongen på Borås kyrkogårdar närmar sig och vi behöver förstärka bemanningen i vår verkstad.

Vi jobbar med skötsel, drift och underhåll av Borås kyrkogårdars utemiljö. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak utgöras av reparation och underhåll av våra maskiner och tekniska anläggningar. Vissa av arbetsuppgifterna är ute på kyrkogården.

Du har verkstadsteknisk gymnasieutbildning eller erfarenhet av ovanstående uppgifter. Du behöver vara ansvarsfull och ha en god samarbetsförmåga.

Tjänsten kräver B-körkort.

Villkor

Säsongsanställning på heltid under cirka 5 månader 2022 med goda möjligheter att förlänga om parterna är överens, start i april 2022.

Sista ansökningsdag är den 15 mars 2022
Intervjuer kommer att genomföras löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Upplysningar

Per Fuglevik, Arbetsledare kyrkogård, e-post: per.fuglevik@svenskakyrkan.se