Landskrona Församling

Landskrona församling söker HR som brinner för systematiskt arbetsmiljöarbete

Vi söker dig som ser det systematiska arbetsmiljöarbetet som grundbulten för att skapa en god arbetsmiljö. Du vill också självständigt driva och utbilda oss andra i arbetsmiljöfrågor.

I tjänsten igår också sedvanligt HR-stöd kring löneadministration, löneöversyn, rekrytering, förhandlingar, rehabilitering samt tolkning av Svenska kyrkans avtal.

Du har en utbildning och flerårig arbetslivserfarenhet som är lämplig för tjänsten. Du är väl förankrad i Svenska kyrkan och vill jobba i en församling med stor verksamhet, inklusive begravningsverksamheten, som har korta beslutsvägar.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi tillämpar löpande urval.

Välkommen med din ansökan.

Tjänsten är heltid, tills vidare. Tillträde efter överenskommelse.

Frågor kring tjänsten besvaras av kyrkoherde Eva-Lotta Grantén, 0418-574 12. Facklig företrädare (Vision) är Lena Andersson 0418-57453

Besök gärna vår hemsida för att få mer information om Landskrona församling:https://www.svenskakyrkan.se/landskrona

Tillträde Tillträde efter överenskommelse
Ort Landskrona